niedziela, 13 marca 2016

Wanted! Biegasz? Stanik biegowy potrzebny od zaraz

List gończy:
co: stanik
marka: YajLee
model: Alice
kolor: czarny
rozmiar: M

Otrzymałam jakiś czas temu do przetestowania stanik sportowy wchodzącej na polski rynek marki YajLee. Ich oferta skierowana jest do aktywnych kobiet oraz tych, które potrzebują specjalnego wsparcia po operacjach piersi. My biegaczki wiemy jak bardzo istotną sprawą jest dobranie właściwego stanika biegowego tak by posiadanie atrybutu kobiecości jaką są piersi nie było problemem, a zaletą. Byśmy mogły w pełni korzystać z dobrodziejstw jakie daje nam regularne uprawianie sportu. Ale kilka słów o samym staniku.




Otrzymałam go genialnie zapakowanego w specjalny materiałowy woreczek ze ściągaczem, co jest fantastycznym rozwiązaniem do przechowywania bądź zabierania go w podróż.



W rozmiarówce brak jest konieczności wyboru wielkości miseczki, interesuje nas tylko obwód pod biustem.

Uszyty z dwuwarstwowego materiału poliestrowego wzbogaconego dla lepszej elastyczności elastanem.

Solidna bezszwowa konstrukcja i szerokie ramiączka oczywiście regulowane to główna zaleta tego modelu. 


Dzięki temu w czasie biegu stanik doskonale podtrzymuje nasz biust i nie musimy się martwić że coś nam ucieka czy się przesuwa. Pod biustem jest elastyczny pas, który idealnie przylega do ciała, zakończony regulowanym zapięciem na haftki, które by nie obcierały ciała został zabezpieczone miękką nakładką.





Dodatkowo same ramiączka tuż powyżej biustu wypełnione są czymś miękkim co sprawia, że właśnie w tym wrażliwym miejscu nie występują żadne obtarcia w trakcie biegu czy ćwiczeń. 


Biegałam w staniku 2 zimowe miesiące przez które pokonałam ponad 250 km. Jego budowa sprawiła, iż bardzo dobrze trzymał ciepło. Nie zarejestrowałam na ciele żadnych obtarć i czułam, że mój korpus jest bardzo dobrze usztywniony dzięki czemu mogłam zachować lepszą sylwetkę w czasie ruchu, a mój biust był na swoim miejscu.

Jestem bardzo zadowolona z tego modelu i mogę go polecić wszystkim kobietom, które dbając o swoją formę biegają bądź ćwiczą i w związku z tym potrzebują specjalnego wsparcia dla biustu.

Więcej o stanikach firmy YajLee możecie przeczytać tutaj

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jeśli zamierzamy ćwiczyć to jak najbardziej stanik sportowy będzie do tego najlepszym rozwiązaniem. Na co dzień ja po prostu preferuję biustonosze koronkowe https://www.etam.pl/biustonosze-rodzaje-klasyczne które jak dla mnie są najbardziej klasycznymi biustonoszami.

    OdpowiedzUsuń